søndag 2. desember 2012

1. søndag i advent...

... og jeg har pynta litt til jul :)



Julekuler fra fjorårets produksjon. Må veldig snart i gang med årets..



Julekurver hengt rett på veggen - disse er lagd på julebord i fjor, hehe :)



Røde keramikkhjerter i en skål



Så tenner vi det første lys, vi tenner det for glede



Kjøpte meg hvite roser i går, nyyyydelige :)







For de som er opptatt av gamle møbler og små detaljer bak i bildet, så få med dere min sjø-blå-flaske-grønne sovesofa fra 60-tallet :) Herlig fargeklatt, umulig å finne pledd/stoler/bord/gulvteppe/puter osv som matcher, med mindre man går for trygge saker som svart, grått eller hvitt ;)

Hører julemusikk av Sufjan Stevens, Songs for Christmas, og drikker kaffe, har akkurat inntatt en bedre frokost med hjemmebakt brød (fra i går, har ikke vært tidlig oppe!), perfekt kokt egg (ja, jeg begynner å bli en ekspert på området) og hjemmelaget jordbærsyltetøy (takk mamma :) )

Må snart gjøre meg klar til å synge(!), og for alle som er i osloområdet, så er det muligheter for å få med seg en vakker juleopplevelse ved å gå i Vestre Frikirke i kveld kl 18 og høre på julekonserten til Angelos og Riksen. Jeg lover å synge pent ;)

1 kommentar: