torsdag 30. mai 2013

Oh! Vet det, vet det!!

Jeg har funnet én måte å leve det lykkelige livet på landet midt i storbyen!!! Spente? :)

Det var enkelt, alt jeg trengte var en genial venninne med en god idé, en bestekompis og blomstrende magnoliatrær eller kirsebærtrær eller lignende.. Og til sammen blir det: Lunsj under hengende hager på Frogners Åpent Bakeri, med byens beste jordbærsyltetøy og kanelboller.. Og det beste av alt: Et tak av grønne blader og rosa blomster :) Kan det bli bedre? Neppe :) Bare se:


Ganske så fornøyd ;)

Mmmmmmmmmm

Nyyyyyyyyyyyyydelig!!! Vårstemning og godt selskap og lunsj i det fri. Åh, i går var en god dag!
Hihi :)

I dag har ikke bydd på slike naturopplevelser, men jeg har tatt inn litt av syrinen fra hekken på utsida stuevindiet mitt, som jeg skrøt av i forrige innlegg, og dermed slenger jeg på et husmortriks for travle husmødre som får besøk i helga:

#Husmortriks:
Hvis du ikke har tid til å vaske etter forrige ukes fest, og får besøk ganske så snart, sleng litt ekstra hardt med døra sånn at støvdottene fyker inn i hjørnene og gjemmer seg, og sett noen velduftende blomster på bordet, for eksempel syrin. Funker like bra som det eldgamle trikset om å bare skvette litt grønnsåpe i hjørnene, og du slipper seige hjørner :)




Yeah!

3 kommentarer:

  1. Ser najs ut! (Apropos skvetting av grønnsåpe, så anbefaler jeg at man unngår skvettinga og heller har litt grønnsåpe i en liten skål/kopp og gjemmer den i en krok eller under sofaen. Mye mindre søl;) )

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, genialt :D Jeg har bare tenkt at man kan jo vaske over uten såpe annenhver uke, og skvette grønnsåpe annenhver uke, så jevner det seg ut, på en måte.. Men syns din metode var bedre ;)

      Slett
  2. Har følgende oppdatering på dette husmortrikset med å ta inn syrin: Sjekk om besøket er allergisk først ;)

    SvarSlett