mandag 31. mars 2014

Pastamat - resultat

DET ble ikke bare en god middag på Den store Hjemmelaget-pasta-dagen, det ble TO! Og begge var utrolig gode! Og det var ikke så komplisert å lage pastaen sjøl heller, det man trenger er å være to og ha litt tålmodighet. Konklusjon: Dette skal vi definitivt gjøre igjen :)


Pastaplate med ricotta på blir til pastaputer med ricotta inni :)



 




 Pastaremser i flere varianter - roser og strimler








Laaaaaaaang pasta


Middag #1: Pastaputer fyllt med hjemmelaget ricotta, lunet skinke, basilikum og cherrytomater
Middag #2: Pastaremser med oliven, tomat, basilikum, pesto og revet ost

mmmmmmmm...

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vill bara säga ett så himla stort TACK! till dig! Jag får så många fina och glada kommentarer av dig på min blogg och blir verkligen glad över varenda en fast jag är dålig på att kommentera tillbaka. Så jag ville bara skriva det. :) Allt gott till dig! Och pastan ser sjukt god ut.

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, takk skal DU ha! Anbefaler Marias blogg til alle! :)

      Slett
  2. mmmmm, nammenammenam! Såg kjempegodt ut! Og de som er to kan gjerne invitere den som er bare en på hjemmelaget pastamiddag! ;)

    SvarSlett