lørdag 31. august 2013

Naturalhusholdning =

Jeg lager en type syltetøy, jordbær, husmorlars lager en annen type syltetøy, appelsinmarmelade. Også bytter man et glass :) Mmmmm, digg!













Takk Lars!


Så har jeg faktisk kommet til å lage VERDENS BESTE DESSERT, med oppskrift fra Sophie Dahls bok, "Miss Dahls frodige fristelser", elsker den boka, herlige bilder, fine oppskrifter, og syke smaksopplevelser innimellom! Uansett, dette mener Miss Dahl er en passelig sommerfrokost, det veit jeg ikke noe om, for jeg serverte det på kvelden, men DIGG, dét var det :)

Ovnsbakte nektariner med brunt sukker, kanel og en smørklatt på hver, inn i ovnen til de er myke, gjennomvarme og sukkeret er karamellisert, serveres med en god dose naturellyoghurt som man putter honning og vaniljesukker i, WOW!! Det smakte :)











 ÅH! Jeg spiser gjerne detta morra-middag-kveld, hvis jeg får velge! Prøv sjøl :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar