mandag 24. februar 2014

Gråmandag,

definitivt!
Men noe festlig skjer jo alltids, for eksempel er det liten tvil om at det har skjedd store endringer i Mr. Avocado. Jeg er redd han har nådd puberteten, og sliter voldsomt med bladfall og andre hudproblemer. Mulig det ikke er puberteten, bare vinter`n, uansett er han noe av det merkeligste, og definitivt festligste, synet i min leilighet om dagen...!



Ikke ett blad igjen!? Jeg skjønner at vi er to som lengter etter vår og sol og varme!

- Heldigvis ser det ikke like ille ut i vinduskarmen, der slåss chilli-, paprika-, sitron- og porselensplanter om plassen :)



- Grått vær, men veldig lite grå genser, og den nærmer seg veldig ferdig!! Blir nok i største laget, men det er bare deilig :)



- Og i dagens bakst har jeg eksperimentert med fibramel (etter tips fra Sjefen!) og valnøtter, det ble veldig grovt, veldig saftig og veldig digg!



- Ellers opplyser min "heksekalender" (Telluskalender, med gamle merkedager fra primstaven, fra Almanakkforlaget) om at det er Mattismesse i dag, og at det er den eneste dagen i året da kvinner kan fri. (Utfordringen er herved sendt, og den må da være mye festligere enn alle disse "hverdagsbilde 3/5" på Instagram som regjerer om dagen..) Men det festligste med det må være gårsdagens varsel, som lød slik: "Vær oppmerksom på dagen i morgen.."
Haha :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar