lørdag 24. mai 2014

"Rosenhufsas forlovelseskake"

I går fikk jeg en så hyggelig overraskelse i felleslunsjen på jobb, ikke nok med at det var strålende vær og masse gode kolleger samlet, det var også ei som hadde bakt "Rosenhufsas forlovelseskake" - til meg!! :) :)

Ja, jeg ble fridd til forrige helg, av Mr. T (selvfølgelig for de som visste det, "AHA" for de som ikke visste det), og jeg sa ja!!! Selvfølgelig :) Hihihi!

Og det har ikke gått upåaktet hen, heller ikke på jobb, og det er så koselig :) Men at jeg skulle få en kake dedikert forlovelsen og greier - det hadde jeg ikke forventa!! Tusen tusen takk, Anette, kakebaker, kollega og blogger! Sjekk Anettes fine blogg, Kakelokket, og les der om hvordan Rosenhufsas forlovelseskake ble laget :)






Den smakte helt fortreffelig :) Og alle hjerter gleder seg :) Fnis!

1 kommentar: