onsdag 29. mai 2013

Småstrikkerier..

.. i vente på den store inspirasjonen: Jeg har strikka ferdig et par pulsvarmere til ene svigerinna, selv om det nå verken er sesong for ull eller pulsvarmere :) Samma det, fikk brukt opp mer av det gule garnet, men det er stadig noe igjen..


Restene av garnet skal nok gå til å strikke dukke. Jeg har strikka en før, inspirert av Arne og Carlos, og den ble meget godt mottatt av ett av tantebarna, så da kan jeg jo prøve å gjenta suksessen. Det er ikke så vanskelig som det kanskje ser ut, og de blir veldig pussige og søte :) Det gule passer fint til t-skjorte eller bukse, kanskje.

Men egentlig har jeg lyst til å strikke genser, gjerne 3-4 stykker, og der er hele problemet: Hvordan bestemme seg for hva slags form, fasong, garn, mønster, jakke eller cardigan eller kofte eller eller eller?? Valgets kval :D




Koser meg med blomster på bordet og den fantastiske syrinhekken full av blomster, duft og fuglesang rett på utsida stuevinduet mens jeg tenker og funderer..
SÅ får vi se hva det blir til ..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar