onsdag 13. februar 2013

Forsinka fastelavnsboller..

... eventuelt feitetirsdagsboller, som funker fett som lunsj på hjemme-lese-onsdagen..

Jeg gjorde som jeg vanligvis gjør når jeg får en skikkelig "craving", jeg googler "verdens beste ...", og trykker meg inn på første og beste på resultatlista. I går googla jeg "verdens beste boller" og fant denna oppskrifta fra Det søte liv, og de ble kjempegode! Så det kan anbefales, både google, bollene og generelt et søtt liv :)
 

Veldig god deig å jobbe med.











Jeg halverte oppskrifta, og fikk vel typ 16 boller, så nå er det noen i fryser´n til en god anledning :) Og en til akkurat nå!
Mmmm...

God onsdag :)

2 kommentarer:

  1. Tror det må ligge noe godt i genene dine mtp bollebaking også... Ragnhildboller er en høydare!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er sant, mammas boller er veldig gode.. Jeg må få hennes oppskrift :) Og bake boller en gang til ;)
      Ikke meg i mot..

      Slett