mandag 4. februar 2013

Winter Wonderland!

Igjen! For en herlig vinter vi har, innimellom :) Også så flaks, for når det laver ned ute, så blir det desto koseligere å være inne :)
I dag har det snødd så mye i Storbyen at sjøl jeg har kjent det rykke i ski-foten, men som den fornuftige sjelen jeg er, så klarte jeg å riste det av meg igjen.. Puh! Og godt er det, for hvor skia mine er, det har jeg fortrengt, og hvor mange år jeg har sagt at jeg skal kjøpe nye, det kan jeg heller ikke huske.. Endel år, tipper jeg. Dessuten, som gjør vondt verre, og som er en god grunn til å flytte på landet framfor å bo i byen (sjøl om denna byen jo har plenty med "villmark" rundt) er ryktene som går om at man på ski heromkring blir gående i kø.. Og med mine ski-skills, så merker jeg at det ikke hadde vært godt for noen.
Nei, gi meg et hvitt jorde uten et eneste ski-spor på, så kanskje jeg skal vurdere å trekke ut.
Eller, gi meg et strikkeprosjekt, og en tekopp, og en gul neglelakk som i grunn lyser opp de mørkeste dager, og jeg er i grunnen fornøyd :)

Oh, og litt sjokolade, takk!



Babyteppe-prosjekt til en heldig gravid venninne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar