onsdag 30. januar 2013

Digger middagsmat...

... som blir bedre enn man hadde trodd!!
På mandag lagde jeg meg skikkelig kjip middag, ovnsstekte aubergine i skiver, kokte pasta, hadde på litt rømme, tenkte at det skulle bli digg, men det ble det faktisk ikke.. Hva gikk gæli? Kan fortsatt ikke komme på noen grunn, alle tre ingrediensene er jo digge i seg sjøl.. Men sammen? Nope.

Men i går lagde jeg middag med Mr.T, og den fiskewoken skal jeg prøve meg på igjen! Ingen oppskrift, bare plukka med oss det som så digg ut i butikken, og vòila! Tidenes beste fiskewok som jeg noensinne har  vært med og laget, og spist, i alle fall:










Woken inneholder søtpaprika, squash, forvella brokkoli, purre, en rød chili, en god del fersk finhakka ingefær, torsk, en dæsj chilisaus og en god dæsj soyaolje (japansk, for det var det som var i kjøleskapet, usikker på om det hadde noen betydning..)

DIGG!
Også er det vel også sånn at når man spiser sammen med noen, så smaker det bedre :)

Bildene er tatt med "manuelt sovjetisk objektiv frå 1982, Helios 44-2." kunne Mr.T opplyse om, veit sannelig ikke om noen synes den informasjonen er viktig, men det kan jo være :) Tok litt tid å få det skarpt, det er sikkert!

Prøv det sjøl (woken, ikke kameraet..), jeg garanterer et smakfullt måltid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar