fredag 25. januar 2013

Middagsklubb #

Nok en vellykket middagsklubb ble gjennomført på onsdag, denne gangen hos Miss J., som disket opp med kylling i karrisaus - NYDELIG!

Oppskriften er fra vår nye favorittkokebok (jeg vil leve som denne dama.. ):
Miss Dahls frodige fristelser, en herrrrrlig bok :)



Oppskriften heter Pappas karrikylling, og var grei å få til :) Miss J. er jo også litt av en kokk, så det skulle bare mangle :) Ho stekte løk, hvitløk, chili og revet ingefær en stund sammen med karrikrydder, før kyllingbitene fikk brune seg med det andre i panna.




Mmm, kan nesten kjenne hvor godt det lukter :)

Så tømmer man en boks kokosmelk over, lar det surre en liten stund, og voila! Kylling i kurrysaus :) Perfekt!



Jeg har skrivefredag i dag også, og burde ikke blogge i det hele tatt, og nå ble jeg også sulten av det her, haha! Blir nystekt brød etterpå, jeg prøver meg på verdens beste brød igjen, som jeg har blogga om tidligere også, gleder meg!!

Håper dere har mange planer for gode matopplevelser i helga :)
God fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar