fredag 18. januar 2013

Skrive-skrive-skrive

Ja, for det er jo det jeg egentlig skal for tiden, skrive en master, ikke bare skrive blogginnlegg/bruke all min tid på å lese andres blogger (sjøl om jeg jo skriver master om blogging..)
Her er oppskriften på en helt vanlig lesedag:
1) Begynner litt seinere enn jeg hadde tenkt..
2) Må bare sjekke facebook og bloggen, og alle andres blogger..
3) Må ha en liten kaffekopp til..
4) Hæ?? Har jeg sitti her en time?!?!?! Har jo ikke åpna bøkene engang..
5) OK, nå begynner jeg..
6) Skal bare skal bare skal bare..
7) Ok, NUH begynner jeg..


Dronningen av Prokrastinering. Igjen. Eller "overspringshandling" på dansk. Oh yeah!


Men lysere blir det, og med lys kommer vår, og med vår kommer håp, og innlevering av master, så da må jeg jo bare..





9 kommentarer:

  1. Er det utskriften fra skrivestua di? :)

    SvarSlett
  2. *utsikten ja. utskrift, hørt på maken.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er utsikten, ja, hihihi :) Pent på landet i dag! Har ikke merka så veldig mye til den inspirasjon jeg hadde tenkt meg, men men.. Jeg skreiv jo masse i går.. ;)

      Slett
    2. Veldig pent. Lykke til med skrivinga, og god helg!

      Slett
  3. Jeg kjenner meg igjen! Burde egentlig oversette en TV-episode, men jeg liker ikke serien ...så jeg har aviset fryseren i stedet, haha. Motivasjonen kommer nok etterhvert, men først skal jeg lage meg en ny kaffekopp, jeg også. God fredag! Klem fra Paris!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er på kaffekopp nr 3 :) Det å få aviset fryseren må jo være helt topp! Jeg har ikke gjort noe så fornuftig enda, men Aftenposten med A magasinet dukket jo opp.. Hehe.. Begynner lesinga nuh! Altså, pensumlesinga.. Ferdig med A magasinet :)
      God fredag i Paris!

      Slett
  4. Høres ganske kjent ut ja!

    Kjenner også godt "nei, i dag var det bare kjedelig på alle bloggene. Jeg får sjekke nettavisene i stedet". Og når man har sjekket nettavisene, så KAN det jo tenkes at det ultimate geniale blogginnlegget er skrevet, så da får jeg vel gå over blogglista igjen....

    SvarSlett
    Svar
    1. I know!!!
      Hehehe! Mange feller å gå i her inne på nettet, det må jeg si :) Noen av fellene er veldig hyggelige da :)

      Slett
  5. oh ja:)

    Du vet, "push-faktorer og pull-faktorer". Noen nettsteder er man innom fordi de har noe som trekker oss til siden. Andre sider er jeg inne på bare fordi noe skyver meg vekk fra - og da tar jeg til takke med hva som helst:D Men dette var et av de med trekk-faktorer;)

    SvarSlett