fredag 4. januar 2013

Strikkerier til nytt tantebarn!

Plutselig har jeg nesten tatt en liten romjulsferie eller nyttårsferie om du vil, og bloggen har fått hvile. I løpet av forrige uke har jeg både feiret nyttår i Trondheim, og blitt tante igjen :) Så da kan jeg legge ut bilder av et lite sett jeg strikka til tantebarnet i høst!

Det er en strikka lue, "pyttesmå" sokker og en slags lang vest, i gult herlig mykt garn fra Pickles, men jeg husker ikke helt hvilken garntype det er.. (Det er samme som jeg strikka gul genser til meg sjøl i, som jeg jo krympa så gæli tidligere i høst, jmf et eldre, meget trist, blogginnlegg..) Og vesten er også vagt basert på oppskrift fra Pickles, den ble litt lenger og smalere enn deres modell, men ble veldig fin :)

Ta - DA:


Hele settet



Nå men, se på de små der da..










Etter at bildene ble tatt har vesten fått tre fine treknapper, og gaven er overlevert til den lille som fikk god hjelp av storesøster til å pakke opp, selvfølgelig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar