torsdag 21. februar 2013

Middagsklubb #

I går var det, som vanlig på onsdager, duket for middagsklubb, og kveldens meny besto av risotto med sopp, ved siden av kylling surra i bacon.. ALT blir bedre med bacon! (Tror jeg har nevnt det før også.. Hihi)

Jeg har aldri laget risotto før, men Miss J. var fornøyd, og det var jeg også :) En nydelig hvitvin, anbefalt på polet, gjorde opplevelsen enda bedre!


Beklager at maten min ofte ser ut som.. noe ekkelt.. Men det smaker godt, jeg lover :) Skal vurdere å investere i festligere tallerkener, så ikke alt blir grått og beige og lysbleikgult..






Tips; spør om hjelp på polet! De kan så vanvittig mye, og det blir ofte mye bedre enn å bare gå der og tenke at "vin kan jeg jo masse om, har jo drikki litervis i løpet av livet, så detta klarer jeg sjøl.."
I går spurte jeg om vin som passa til risotto med kylling og bacon, og ta-da! Tysk hvitvin til en halvdyr penge kalt Hirstschs eller noe = perfekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar