torsdag 7. mars 2013

Et egg og et helgebesøk

Forrige helg var jeg i Stavanger og feiret ei god venninne som fyllte 30 år - hurra! Tida gikk fort, jeg rakk ikke ta noen bilder av noe som helst, sjøl om det helga inneholdt flere lekre kaker, lekre gamle venner, lekre festdeltakere og lekre ølflasker OG en lekker cava, men jeg fikk tatt et bilde av et perfekt kokt egg, og denne gangen gir jeg all æren til bursdagsbarnet - perfekt!
Super søndagsfrokost!




Og det minner meg om et husmortriks jeg har fått av Husmor-Even; han går rundt med egget litt i bukselomma før han koker det, for å få det raskt romtemperert, og dermed unngå at det sprekker under koking.. Jeg syns det høres ut som RISKY BUSINESS, men det kan godt være det funker :) Noen som tør?

Gleder meg allerede til denne ukas søndagsfrokost, sjøl om den ikke er planlagt en gang.. Jeg kan merke på meg at den blir herlig!!! Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar