søndag 10. mars 2013

Sol! Vår!! HURRA!!!

Få er så vårglade som meg, det må jeg bare innrømme! Sol og varme gir energi og glede og når stuegulvet er varmt av solskinn, da har jeg fått den beste starten på dagen jeg kan få :)


Hurra for vår!!

To avovadoplanter kaster skygge over stuegulvet


Og HURRA for Mr.Avocado! Det er ikke lenge siden forrige oppdatering på han, som du kan lese om her, da var spiren bare et lite håp, nå er den to blader på 10 cm hver, og 7-8 mulige små blader som kommer under, WOW! Det er bare å glede seg :)

Jeg har planta en stein til, den kommer fra en avocadotype jeg ikke har smakt før, i alle fall et annet land (men hvilket var det igjen?), og den var ikke helt rundt, men litt spiss i ene enden.. Spent! Der skjer det foreløpig I-N-G-E-N-T-I-N-G, men som en dreven avocadoplanteplanter, så veit jeg at det tar tid... Laaaaaang tid..

Nå skal jeg innta dagens frokost nr 2; første frokost besto av Good Morning-te, rundstykke og juice, mens jeg ventet på at brødet, verdens beste brød, skulle heve og steike ferdig. Så frokost nr 2 består av ; kaffe, juice, egg og nystekt verdens beste brød :)
Hurra for søndager! Og søndagsfrokoster!!

God søndag til alle :)

1 kommentar: