onsdag 20. mars 2013

Vårjevndøgn...

... nærmer seg, sier du?
Hm.. Vanskelig å få vårfølelsen her i dag, det er full snøstorm ute og nordavind fra alle kanter! Jammen godt jeg sitter inne i det lille, varme huset på landet :) Hjemme-hjemme på skriveøkt, masteren begynner snart å ta form (I wish).. Og jeg skriver som en gal, sånn er nå studentlivet; det strammer seg til når det på kalenderen nærmer seg vår..

Eneste problemet er at jeg skriver om husmorblogger, og jeg blir SÅÅÅ SUUULTEN av å lese alle de herlige innleggene om baking av alt fra boller til makaroner til pain au chocolat og tre-etasjes kaker, og jeg får SÅÅÅ LYYYYST til å bare strikke og strikke og strikke, og sy og hekle sjøl om jeg ikke kan det noe videre, når det virker som at det er det alle andre driver med støtt! Hehe, må vel bare styre meg. Og levere i tide.

Så takk til alle bloggerne der ute, for mengder av inspirasjon, sjøl om det ikke passer så bra akkurat nå =)

Sånn så det ut her i vinter.. Ser likt ut i dag, bare mer snøføyk..

Men er jo sånn her vi vil ha det nå!!

Da gjenstår det for meg bare å motstå alle fristelser (åh, så digg det hadde vært med nybakte scones til lunsj..), brette opp erma (hvor var det jeg la det strikketøyet sist jeg var hjemme?) og skride til verket (en kopp chai te, først??), altså masterverket.

Merker jeg egentlig gruer meg litt til våren, for da blir jeg jo, som nevnt før, enda mindre fokusert, og veldig mye lettere å avlede, hehe!

Ok, nok nå!
Ha en fin dag, uansett om du lar deg avlede på de villeste veier eller ikke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar