torsdag 28. mars 2013

God påske :)

Påsketid og gule farger overalt :) Det kan jeg like! På tross av iherdig masterskriveperiode i det siste, har jeg også klart å strikke litt - hurra!



Så da har det blitt ett par nye votter, i grått med gule striper, og tomler..






Og etter bare de få stripene og to tomler, så var det selvfølgelig restegarn igjen, så da strikka jeg et par pulsvarmere..




 Og de var det akkurat ikke nok garn til på nøstet, så da måtte jeg uansett kjøpe mer, så da har jeg begynt på en lue..


 - Òg allerede gått og kjøpt mere garn, for det blir ikke nok, det kan jeg se! Så da har jeg enda litt restegarn i herlig farge, noen tips til hva det kan bli?



Og et lite frokostbilde av en herlig gammel asjett som jeg husker vi leika med da vi var små. Og nå er den plutselig blitt veldig fin.. Rare greier :)

God påske!


2 kommentarer:

  1. Hei Gunhild! Dette er den eneste bloggen jeg leser... Artig! Kjenner deg så godt igjen i måten du skriver på og i de flotte bildene. Du er ei fantastisk dame, Gunhild! Ønsker deg alt godt! Klem Vibeke M;arie

    SvarSlett
  2. Vi har mye gult på badet. Gul farge og varme i gulvet gjør at det er sommer på badet vårt hele året. Gult er solens farge.

    SvarSlett