torsdag 21. mars 2013

Jeg klarte ikke dy meg...

... så i går kveld, etter en hel dag med fristelser i bloggform (men det ser jo så lekkert ut, kan nesten lukte gjennom skjermen hvor digg de kakene og muffinsene og bollene lukter!!) måtte jeg bare bake litt.. Høhø :)

Så jeg googla "bananbrød", og fant denne bloggen her: restemat.no - spis opp maten din! og den var jo jammen meg ikke så lite genial! :) Her finns tips for å bruke opp det meste du har i kjøleskapet, i kjøkkenskapet eller under kjøkkenbenken, så det må være dagens anbefaling fra meg!

Oppskriften finner du her : http://restemat.blogspot.no/2012/07/bananbrd.html , jeg droppa muskattnøtt, jeg gadd ikke rive, og var meget lysten på kake fort-fort-fort, så jeg heiv sammen det andre, stekte i vel 40 minutter, tok kaka under armen (beste stedet for oppbevaring av nystekt kake) og stakk opp til min storebror og svigerinne, og jammen forsvant ikke en tredjedel av kaka på et blunk! En tredjedel ble lagt av til besøk i kveld, og resten spiste mamma og pappa opp da de kom hjem seint på kveld - det sier noe om god kake! :D Så den anbefaler jeg! MUMS!



Siden det gikk så unna har jeg ingen fine bilder.. Men jeg låner et fra bloggen jeg også lånte oppskrift av, det må være lov :)

God kakespising!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar