onsdag 15. januar 2014

Der kom vinter`n!

Det ble kaldt, folk trakk inn, snøen laver ned :) Mange som trives med det, også jeg forsåvidt, men jeg har også en lei tendens til å drømme meg til andre årstider enn akkurat den jeg er i.. Så da drømmer jeg meg til sommeren, da. Flere som meg? Hjalp ikke at jeg fant disse bildene..








 

OK, jeg veit ikke hvorfor jeg ikke blogga disse bildene i sommer! Det må ha vært en glipp :) For en sommer det var! Eller, ehem, jeg veit jo hvorfor jeg ikke blogga de i sommer, jeg var jo opptatt med ny kjæreste, så da blir det sånn :) Fortsatt opptatt med han, flaks!

Uansett, det kommer sikkert noen vinterbilder her etterhvert, jeg lover (nesten). Og det kommer også bilder av leiligheten, for jeg er i en rydde-epoke, så nå endres ting og tang, det blir luftigere og romsligere, og veldig fint :)
God vinterdag så lenge!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker vinteren, men disse bildene fikk meg til å drømme meg litt bort til varme, late dager ved en innsjø.
    Og hei, så fint å kunne komme innom her og lese om flotte hverdagsøyeblikk!

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Takk, så hyggelig kommentar å få :) Velkommen tilbake - til flere drømmer om sommer eller vakker vinter, vi får se ;)

      Slett