mandag 27. januar 2014

Kaffetørst - ja!

"Ja takk, tar gjerne en kopp kaffe!" Standardsvaret :)

Jeg er veldig glad i sånne sterke, varme, mørke, edle dråper, og ble superglad for verdens skjønneste presskannevarmer som jeg fikk i julegave av Miss Maia :) Tusen takk, vakre deg! Nå holder kaffen seg varm gjennom hele den lange søndagsfrokosten ;) Jeg er også helt imponert over at det går an å sy noe sånt, jeg er ikke særlig god på symaskin.. Flaks at andre er det:) Flink er du!



Og skjønt min kjærlighet til kaffe er ekte og antagelig livslang, så må man prøve å nøye seg med litt, og ikke drikke for mye. Regelen har da blitt en god kopp kaffe om dagen, i steden for 4 kjipe. Så kan man unne seg en tur på kafè i ny og ne :) Og i går var jeg på Dromedar i Trondheim - må på en måte innom der hver gang jeg er i trønderhovedstaden! God kaffe i fin by :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar