torsdag 22. november 2012

Juletips!

På en måte et slags husmortips dette også, men det finns ikke hyggelig, dessverre.. Men siden det nærmer seg jul og vi skal kose oss alle mer enn vi gjør til vanlig, så vil jeg dele denne linken med dere : PALMEOLJEGUIDEN til regnskog.no.
Det er jo kanskje ikke den hyggeligste lesinga, men jeg tenker det er aldeles nødvendig for noen og envher og sjekke innholdet av palmeolje, for eksempel i sjokolader som vi elsker og dytter i oss over en lav sko. Det er jo helt umulig å si når man står der i butikken, så dermed kan det være lurt å sjekke på fohånd. Og dersom yndlingssjokoladen er merka med rødt, så bør man kanskje prøve å finne seg en ny yndlingssjokolade som er merka med blått.. Så blir verden til et bedre sted, eller noe ;) Det er i alle fall noe hver enkelt kan gjøre, og hvis alle gjør det, så gjør det en forskjell! Hurra for optimismen!

Jeg lover at det skal komme andre, mye hyggeligere juletips på bloggen etterhvert, men jeg er ikke i julestemning enda, det er jo ikke engang advent, så da har jeg ikke begynt, og jeg nekter å se på julereklamer allerede nå :) De julegavene jeg ikke rekker å kjøpe/lage i desember, de blir det ikke no av, men det er ingen som får dårligere livskvalitet av den grunn.. Yeah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar