søndag 16. desember 2012

3.søndag i advent..

... og i går var det jo nesten litt snøstorm og topp julestemning, så da fokuserer vi på det, og ikke på at det regner i dag..  Jeg hadde gjester i snøstormen, og vi spiste skikkelig julemiddag, en herlig kveld =)

Tre adventslys er tent, julekaffen nytes etter en bedre frokost (hjemmelaget jordbærsyltetøy på varme rundstykker!), jeg hører Lørdagsrådet podkast og julekuleproduksjonen er i gang..


Så tenner vi tre lys i dag, for lengsel, håp og glede..

Hei, sjekk Mr.Avocado i bakgrunnen :)


Årets julekuleproduksjon, til nå bare 4 kuler! Det er vel nærmest totalt krise, og ikke rakk jeg "Husk å sende juleposten før 16.desember" heller.. Blir en strikkesøndag, detta =)






God søndag til alle!

3 kommentarer:

  1. God søndag til deg, Gunhild <3

    SvarSlett
  2. Så stor Mr. Avocado har blitt! Blir det snart hjemmelaget guacamole til fredagstacoen? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hey, endelig en kommentar fra deg, Lars! Mr.Avocado vokser som den helten han er, og jeg satser på hjemmelaget og hjemmegrodd guacamole til fredagstacoen om en 10-15 år :) Må bare finne en egnet sørvendt solvegg der han kan vokse seg enda større enn han kan i min stue..
      Godt med langtidsprosjekter ;)

      Slett