onsdag 26. desember 2012

Why men should buy women jewelry...

Jeg holdt seriøst på å le meg i hjel da jeg så denne scenen fra The Big Bang Theory, en serie jeg stadig klukker og ler av, men her gapskratta jeg så jeg tror naboen hørte det, og jeg raste nesten av stolen (ok, burde kanskje ikke bygge forventningene deres så veldig opp, men helt ærlig...)

Denne lille snutten forklarer både hvorfor menn alltid bør kjøpe smykker til sin kjære, og hvordan vi kvinner reagerer hver gang vi får smykker...

Spol til ca 2 min dersom du ikke er interessert i forhistorien, Penny og Sheldon i smykkebutikken er ikke så interessant, for det holder å vite at Sheldon har vært kjip og at Amy er sur.. Og action:



HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Og SÅNN reagerer enhver kvinne (?) hver gang hun får smykker av sin kjære, forskjellen er kanskje at man ikke alltid viser det så tydelig.. HAHAHAHAHAHA!!!

"You look beautiful!"
"Of course I do, I am a princess and this is my tiara!!"

Og jeg mener ikke at alle menn bør gå ut og kjøpe tiara til sin kjære, det er ikke poenget...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar