fredag 12. oktober 2012

Fredagskos på morraskvisten

Man kan si mye kjipt om studentlivet, og jeg skal være den første til å innrømme at det er slitsomt å aldri noensinne egentlig ha fri, ordentlig fri, hvor man bare kan sette seg ned og ta livet med ro mens man gløtter ut mot horisonten (der det antagelig er en vakker solnedgang på gang, minst). Men noen ganger, så er det jammen fint også! For eksempel i dag, som starter med svart kaffe og mange store skriveplaner (jeg skal jo skrive på denne masteren da, skal vel alltid det), men før jeg veit ordet av det har jeg rota meg inn i bloggsfæren, og titter innom både den ene og den andre på leselista, og finner andre interessante blogger gjennom de igjen -  det er så mye kos der ute! Blant annet blir fredagsmorran alltid bra av denne dama, The Glamorous Librarian, som deler sine glamorøse morgener og opplevelser med alle, og det er så kjekt! Har i dag også kommet over en bølge av framsnakking blant bloggerne, for eksempel hos Prydelig som framsnakker Waleur, for en utrolig hyggelig aktivitet! Og plutselig hadde jeg flere blogger jeg ville følge :)
Har også funnet ut at noen jeg følger, som jeg ikke kjenner, egentlig ikke er så ukjente likevel, og det er kjempegøy! Verden er liten, hurra :)
Og nå skal jeg vel åpne dette dokumentet som heter "Masteroppgave i sosiologi", og se om jeg får gjort noe fornuftig. Det er jeg bare nødt til, for jeg skal levere til veileder i dag, og når jeg nå har sagt det her, så må jeg jo bare gjøre det.. Metodekapittel, here I come :)
Jeg vil si denne første timen på nett med alle disse koselige bloggene har vært research, så trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for det ;) Det har i alle fall vært inspirerende.
God fredag, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar