tirsdag 23. oktober 2012

Ro

Om ikke det er sånn at roen burde senke seg og tempoet kjøles ned litt etter en heftig og hektisk sommer, nå som høsten er her og gjør oss trøtte, trøttere og trøttest? Jeg stresser jo rundt som ei høne her, og får ikke gjort det jeg skal, og aller nederst på lista er bloggen, dessverre, og det går jo nesten ikke an..
Lista for øvrig ser sånn ut:
- skrive master
- lese til og skrive mer master
- skaffe elektriker (trøbbel med komfyr og kontakt, hjelpes, noen som vil ha meg på middag de kommende ukene, så si ifra!)
- prøve å få en jeg kjenner til å kjøpe naboleiligheten (fordi jeg er så stressa for at det skal komme inn noen bråkete noen, og forstyrre meg i den roen jeg prøver å skape her oppe på Rosefjellet)
- jobbe
- skrive denne masteren
- drive en blogg og lære av det

Og det som egentlig er problemet, som alle studenter kjenner så altfor godt til, er at man prioriterer alt annet foran den lesinga og skrivinga man egentlig skulle gjort, sånn at man aldri føler at man kan ta skikkelig pause eller helg eller noe..

I tillegg er dette tida for tantebarnbursdager, russereunions, studentreunions og høstfester for øvrig, nå trur jeg snart jeg legger inn årene for festligheter og stikker til skogs.

Nå skulle jeg hatt et flott rolig bilde å legge ut, sånn at blogginnlegget ble perfekt, men det blei det ikke denna gangen. Det er fordi jeg har problemer med iPhoto (Mac-problemer kommer enda lenger ned på lista, men der har jeg i alle fall en guru jeg kan ringe om det skjærer seg helt), så alle mine bilder er på en måte ikke der de var, ikke godt å si hvor de er egentlig..

Lykke til med å ha en rolig tirsdag, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar